Friday 7 March 2014

BOLEH PULA MACAM TU?


Fenomena atau trend lelaki melihat perempuan berdahi licin adalah lumrah. Pergi kemana saja hatta ke cerok kampung mane pun, yang pasti lelaki akan lebih teruja untuk melihat perempuan cantik. Definisi cantik bagi seseorang adalah berbeza, jadi tepuk dada tanya lah selera tuan badan. Berbalik kepada kenapa lelaki suka perempuan cantik, ada orang ckp benda pertama yang perlu lelaki orang buat adalah cari perempuan cantik dan sedap mata memandang. Genius, kuat makan, berjoli sakan, pisau cukur, gila title tue… lu orang letak la kat no 2 dan no bla3x.
Kenapa harus memilih perempuan cantik? Cantik yang hendak diucapkan disini adalah pada rupa paras sahaja. Wahai cik puan cik puan… seseksi mana pun pandangan body anda tak kira dari depan, dari sisi atau dari belakang (masa tengok fuyoooo) tapi bila memandang ke atas atau lebih tepat rupa paras, lelaki hanya akan terdapat dua kemungkinan. Memuji atau merejek. Yup, begitulah lelaki. Secara psikologinye, lelaki akan tertarik kepada yang indah manakala perempuan akan tertarik kepada yang tulus. Jadi, kenapa lelaki perlu perempuan cantik? Sebabnya ialah :
1) Sebab diri sendiri tak kacak 
2) Sebab takut diri sendiri muflis
Jadi , bila diri tak kacak dan muflis yang dianggap tak laku pada kawan-kawan , boleh dapat awek cun , renungkan lahh (=




Kenapa manusia pandang paras rupa yang cantik dan kacak dahulu ?


soalan untuk lelaki : Kenapa eh lelaki ni lebih tertarik pada perempuan yang cantik ? Habis tu perempuan yang tak cantik nak letak mana ?




PEREMPUAN :-


1. muka cantik , cun melecun , dahi licin macam orang korea tp perangai yaa ampunnn 
2. sopan santun , baik hati tp muka tak cantik 


Macam mana toh ? Pe yang kaum Lelaki nak sebenarnya ?


Ada gak yang palih 1 sbb bagi dowg perangai boleh diubah lepas kahwin , tp betul ke ? boleh ke perempuan 1 toh ubah perangai dia yang telah dididik sejak dari kecik ? Fikir-fikirkan lahh .


Ada gak orang yang nak usya SI 1 , bila SI 1 tak dpt nak ubah perangai baru pilih SI 2 , boleh pulak mcm toh .


Itu survey untuk kaum lelaki , sekarang survey untuk kaum hawa pula :-


LELAKI :- 


Dalam dunia neh ada 4 jenis kaum lelaki :-


1. Ada rupa , tak ada harta dan tak ada ilmu 
2. Ada harta , tak ada ilmu , tak ada rupa 
3. Ada ilmu , tak ada harta dan tak ada rupa 
4. Tak ada ilmu , tak ada harta dan tak ada rupa 


Mana satu jadi pilihan wanita ? haha , 




P/S ; kebanyakkan perempuan akan pilih no 3 dan lelaki akn pilih no 1 kan ? Perempuan lebih utamakan ilmu dan lelaki lebih utamakan kecantikan kan ? lelaki yang baik untuk perempuan yang baik sbb boleh melengkap segala-galanya =)

No comments:

Post a Comment