Monday 10 March 2014

FIREFLY VS MEREWANG



Rasa kerinduan itu kian terasa kepada keluarga sebelah mertua...
ya allah kau berikanlah kekuatan pada aku menghadapi segalanya dgn sabar dan tenang..
hanya engkau dapat membantu dan mengetahui segalanya....

********************************************

My dear kazen sebelah husband ada text...
minta baik untuk Walimatlurus...
Rasa hati ni nak saja balik dan kerinduan kepada ayah we dan sanak saudara sebelah suami terasa sangat...
Ya allah...
berikanlah kesempatan untuk aku balik bertemu mereka..
biarpun hanya sekejap saja...
Sebelum aku melangkah ke destinasi aku sendiri memburu apa yang aku inginkan...

*********************************************

Macam biasa..
En suami sibuk dgn kerja dia...
Jadi if balik pun mayb xdapat jumpa...
Semalam dia ada call dan minta check tiket Flight untuk aku balik ke Kuantan...
MAS xda tiket hari nak balikkk
AirAsia xda kapal pegi sana..
Just Fire Fly ja ada.. [3 days in a week]

************************************************

Dah tu apa lagi...
nak kenduri sure nak beli baju dan kelengkapan kan..
hahahahaaaa mcm aku plak yang nak nikah...

En suami cakap...
petang ni dia masukkan duit peruntukan untuk beli barang..
Wahhh!! Happy You!!

Thanks darl...
u always know what ur wife need...
Tp kalau nak di kira bulan ni saja dah banyak kot En suami bagi...
Rasanya lebih dari cukup..
tp aku mcm biasa..
suka hidup dalam keadaan sederhana...
xperlu mewah dan nak mengadaII kaya or paper..

Simple, Relax and cool...

No comments:

Post a Comment